Regulamin
§1 Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą REBEBE MARIE DE BAZELAIRE - BEŹNICKA, z siedzibą w Warszawie, ul. Czarnieckiego 84 lok.5, 01-541 WarszawaNIP 5252857719, REGON 388634758, wpisaną do CEIDG.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym: rebebe.pl.
- Produkt – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający złożenie Zamówienia.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
§2 Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania Zamówień oraz zawierania Umów Sprzedaży.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami.
- Sprzedawca zastrzega możliwość czasowego zawieszenia działania Sklepu w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji.
§3 Kontakt ze Sprzedawcą
- Adres Sprzedawcy: ul. Czarnieckiego 84 lok.5, 01-541 Warszawa
- Adres e-mail: info@rebebe.pl
- Numer konta bankowego: 77 1140 2004 0000 3702 8113 7808
§4 Składanie Zamówień
- Składanie Zamówień możliwe jest bez konieczności zakładania konta.
- Klient składa Zamówienie poprzez:
- Wybranie Produktu i dodanie go do Koszyka,
- Wypełnienie Formularza Zamówienia,
- Wybranie formy dostawy oraz metody płatności,
- Potwierdzenie Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
- Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę.
§5 Metody płatności i dostawy
- Dostępne metody dostawy:
- Kurier InPost- 17 zł
- Paczkomaty InPost – 18zł
- Dostępne metody płatności:
- Przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy (Klient ma 5 dni roboczych na dokonanie płatności)
- Płatności online obsługiwane przez PayPro S.A. - Przelewy 24
§6 Realizacja Zamówienia
- Czas realizacji Zamówienia wynosi do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
- Dostawa Produktów odbywa się na terenie Polski.
- Koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.
§7 Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania Produktu.
- W celu odstąpienia Konsument składa Sprzedawcy stosowne oświadczenie drogą mailową lub tradycyjną.
- Zwrot płatności nastąpi w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
§8 Reklamacje
- W przypadku stwierdzenia wady Produktu Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacje należy składać pisemnie lub drogą elektroniczną na dane kontaktowe podane w §3.
- Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych.
§9 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji Zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Szczegółowe informacje zawarte są w Polityce Prywatności.
§10 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie. Zmiany obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie Sklepu.