Regulamin

§1 Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą REBEBE MARIE DE BAZELAIRE - BEŹNICKA, z siedzibą w Warszawie, ul. Czarnieckiego 84 lok.5, 01-541 WarszawaNIP 5252857719, REGON 388634758, wpisaną do CEIDG.
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym: rebebe.pl.
  5. Produkt – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu.
  7. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający złożenie Zamówienia.
  8. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.

§2 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania Zamówień oraz zawierania Umów Sprzedaży.
  2. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami.
  3. Sprzedawca zastrzega możliwość czasowego zawieszenia działania Sklepu w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji.

§3 Kontakt ze Sprzedawcą

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Czarnieckiego 84 lok.5, 01-541 Warszawa
  2. Adres e-mail: info@rebebe.pl
  3. Numer konta bankowego: 77 1140 2004 0000 3702 8113 7808

§4 Składanie Zamówień

  1. Składanie Zamówień możliwe jest bez konieczności zakładania konta.
  2. Klient składa Zamówienie poprzez:
    • Wybranie Produktu i dodanie go do Koszyka,
    • Wypełnienie Formularza Zamówienia,
    • Wybranie formy dostawy oraz metody płatności,
    • Potwierdzenie Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
  3. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę.

§5 Metody płatności i dostawy

  1. Dostępne metody dostawy:
  • Kurier InPost- 17 zł
  • Paczkomaty InPost – 18zł
  1. Dostępne metody płatności:
    • Przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy (Klient ma 5 dni roboczych na dokonanie płatności)
    • Płatności online obsługiwane przez PayPro S.A. - Przelewy 24

§6 Realizacja Zamówienia

  1. Czas realizacji Zamówienia wynosi do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
  2. Dostawa Produktów odbywa się na terenie Polski.
  3. Koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.

§7 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania Produktu.
  2. W celu odstąpienia Konsument składa Sprzedawcy stosowne oświadczenie drogą mailową lub tradycyjną.
  3. Zwrot płatności nastąpi w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

§8 Reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia wady Produktu Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacje należy składać pisemnie lub drogą elektroniczną na dane kontaktowe podane w §3.
  3. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych.

§9 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji Zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Szczegółowe informacje zawarte są w Polityce Prywatności.

§10 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie. Zmiany obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie Sklepu.